ارز بیتر Bither چیست

ارز بیتر bither چیست ؟ و نحوه کسب رایگان آن چگونه است ؟ احتمالا شما هم در مورد ارز جدید بیتر صحبت های مختلفی رو شنیده باشید و قصد داشته باشید که اطلاعات کامل و جامع تری نسبت به این ارز قدرتمند کسب کنید. امروز قصد داریم در این مقاله آموزشی خیلی خودمونی و دوستانه در مورد ارز بیتر و نحوه کسب رایگان بیتر صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید

ارز بیتر bither چیست ؟

بیتر یک ارز دیجیتالی جدید می‌باشد که در واقع به تازگی فعالیت خود را شروع کرده است و با هدف رفع و بهبود مشکلات بلاک چین وارد دنیای مدرن شود. این پروژه جدید فعلا در یک ایردراپ برگزار می شود که کاربران می توانند با شرکت در آن به صورت رایگان هر 2 ساعت یک بار میزانی ارز دیجیتال bither بدست بیاورند.

چرا ارز بیتر فعلا به صورت رایگان عمل می‌کند ؟

همون طور که میدونید برای جا افتادن هر محصول یا خدماتی به ویژه ارز های دیجیتال، قبل از عرضه اولیه سکه ها و یا توکن های خود، درصدی از آن ها را به صورت رایگان بین کسانی که در طرح آن ها شرکت می کنند، پخش خواهند کرد. ارز دیجیتال bither قرار است برای رشد و آشنایی بیشتر مردم با آن تا 2 ماه آینده سکه های خود را به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار دهد.

چرا باید از ارز bither استفاده کنیم ؟

اگر یادتون باشه چند سال قبل بیت کوین به صورت رایگان عرضه شد و هیچ شخصی فکرشو نمیکرد این ارز دیجیتال از قیمت 10 سنت به 20.000 هزار دلار برسد. مطمعن باشید بدون شک ارز دیجیتال بیتر در آینده نه چندان دور رشد بسیار خوبی را کسب خواهد کرد.

فروش ارز بیتر چه زمانی خواهد بود ؟

همون طور که خدمتتون گفتم تا 2 ماه دیگر فروش ارز بیتر به صورت رسمی در کل جهان آغار خواهد شد و تا قبل از پولی شدن این ارز میتوانید به صورت رایگان ارز بیتر کسب کنید. شما می‌توانید روزانه هر 2 ساعت یکبار ارز بیتر رایگان به دست بیاورید. اما چطور ؟

نحوه ثبت نام و کسب رایگان بیتر

در مرحله اول وارد لینک ثبت نام زیر بشید :

ثبت نام رایگان بیتر (اینجا کلیک کنید)

بعد از وارد شدن به لینک بالا، به چنین صفحه ای برخورد خواهید کرد که کافیه ایمیل و رمز خودتون را وارد کنید که ثبت نام شما انجام بشه.

Email : ایمیل خودتون رو وارد کنید

Password : رمز عبور

Confirm Password : تکرار رمز

خوب طبق مراحلی که در عکس گفته شده دقیقا پیش برید و در انتهای کار روی گزینه Sign up کلیک کنید.

مهم : بعد از ثبت نام، یک لینک فعال سازی برای ایمیل شما ارسال میشه، روی لینک مورد نظر کلیک بکنید. بعدش وارد چنین صفحه‌ای میشید :

وارد منوی سایت بشید و روی گزینه Get Bither کلیک کنید. سپس به پایین تر برید و روی  دکمه Get Your Bither کلیک کنید تا بر اساس شانس، مقداری بیتر به صورت رایگان بدست بیارید. این میزان با توجه به عددی که بدست می آورید متفاوت است و در جدول بالای دکمه Get Your Bither مشخص شده است به هر عددی چه میزان بیتر تعلق خواهد گرفت. شما شانس این را دارید که در هر بار چرخش تا 25 بیتر نیز به صورت رایگان بدست آورید.

سوالات متداول :

1. ارز بیتر برای کاربران ایرانی مشکلی ندارد ؟

خیر، هیچ محدودیتی بابت این موضوع نخواهید داشت.

2. چه زمانی امکان برداشت بیر های کسب شده را دارم ؟

زمانی که ICO یا پروژه رایگان پایان یابد شما می توانید Bither های خود را برداشت کنید.

3. حداقل مبلغ لازم برای برداشت چقدر است ؟

حداقل مبلغ لازم برای برداشت 5 بیتر است و کارمزد برداشت از حساب 0.001 بیتر است.

4. چگونه امکان درخواست برداشت بدهم ؟

بعد از پایان ICO و هنگامی که حداقل 5 بیتر در بالانس خود داشتید، می توانید از بخش Profile آدرس کیف پول خود را ثبت کنید و سپس از بخش Withdraw اقدام کنید و با وارد کردن مبلغ، درخواست برداشت ثبت کنید. اصولا طی 5 دقیقه مبلغ در کیف پول شما خواهد بود.

نتیجه گیری :

خب دوستان امیدوارم که دقیقا طبق مراحلی که گفته شده پیش برید و ثبت نام خودتون رو انجام بدید.

نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مقایسه سایت دیوار و شیپورو حراجستون

چهارشنبه 25 فروردین 1400
بررسی درآمدزایی سایت دیوار و شیپورو حراجستون در فضای امروز وب ایران، سایت های نیازمندی از جایگاه بسیار محبوبی در بین سایر سایت های اینترنتی قرار دارند. طراحی اینگونه از سایت ها مشتریان زیادی برای طراحان وب فراهم کرده که در این بین سایت دیوار و سایت شیپور  و سایت حراجستون طرفداران زیادی پیدا کرده است.

شاید خوشت بیاد