رییسی : دشمن در اختلال سامانه سوخت، نتوانست مردم را نگران کند

حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور کشورمان امروز چهارشنبه در جلسه هیأت دولت با قدردانی از وزیر و کارکنان وزارت نفت برای اقدام به هنگام در مواجهه با تلاش دشمن برای ایجاد اختلال در سامانه‌های سوخت‌رسانی کشور و نیز اطلاع‌رسانی مناسب و به‌موقع رسانه‌ها در این زمینه، اظهار کرد: عملکرد سنجیده وزارت نفت و پوشش خبری مناسب این موضوع از سوی رسانه‌ها، مانع از تحقق اهداف دشمنان در ایجاد نگرانی برای مردم شد.

وی افزود: البته این مسئله، گواه آن است که دشمن مترصد ضربه‌زدن به مردم و زندگی شهروندان است و همه مسیولان و دستگاه‌های مختلف باید اقدامات پیشگیرانه و اصول مراقبتی را بیش از گذشته مد نظر داشته باشند.

رئیسی در ادامه حفظ انسجام و هم‌افزایی در رفع مشکلات و حل مسائل را وظیفه همه اجزا و ارکان کشور دانست و با توصیه مسیولان و مدیران سازمان‌ها و دستگاه‌ها به ضرورت توجه به اخلاق عمومی، حرفه‌ای و سازمانی در مجموعه‌های تحت مدیریت خود، گفت: همه مدیران و مسیولان دستگاه‌های مختلف باید در کنار توجه به پیشبرد امور اداری، به توسعه و ارتقای موازین اخلاقی در جهت افزایش بهره‌وری در خانواده اداری کشور نیز اهتمام داشته باشند.

در جلسه امروز هیأت دولت، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گزارشی درباره توسعه زیرساخت‌های اینترنت پُر سرعت در کشور، گفت: تعداد روستاهایی که در مدت سپری‌شده از دولت مردمی به اینترنت متصل شده‌اند، برابر با دوره چهارساله قبل از این دولت است.

وزیر راه و شهرسازی نیز ضمن اشاره به رشد دو برابری وام ودیعه مسکن که در جلسه دیروز شورای پول و اعتبار مصوب شد، از انعقاد قرارداد با ۳۰ شرکت تخصصی در راستای اجرای توصیه رهبر معظم انقلاب برای توجه بیشتر به «اقتصاد دریامحور» خبر داد که روز گذشته در سازمان بنادر و دریانوردی منعقد شده و می‌تواند باعث تحولی بزرگ در زمینه رشد و بالفعل‌شدن ظرفیت‌های اقتصادی کشور در حوزه دریا و سواحل شود.

نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

قیمت سکه و طلا ۲۹ آذر ۱۴۰۲

چ دسامبر 20 , 2023
قیمت سکه امامی (طرح جدید) امروز ۲۹ آذر ۱۴۰۲ و در آستانه شب یلدا به ۲۹ میلیون و ۸ هزار تومان رسید همچنین حباب این سکه روی رقم ۵ میلیون و ۱۶ هزار تومان قرار دارد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز تا به این لحظه ۲ میلیون و ۴۵۸ […]

شاید خوشت بیاد