افزایش ۶ هزار نفری ظرفیت پذیرش معتادان متجاهر در پایتخت

 

 

جلسه شورای سیاست‌گذاری مرکز رصد، پایش و مدیریت آسیب‌های اجتماعی کلانشهر تهران با حضور شهردار تهران، رئیس شورای اسلامی شهر، معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهردار و جمعی از مسؤولان برگزار شد.

علیرضا زاکانی شهردار تهران در این نشست با اشاره به راه‌اندازی قریب‌الوقوع مرکز یاورشهر ۹ و فشافویه، بیان داشت: با این اتفاق بالغ بر ۶ هزار تخت به ظرفیت پذیرش معتادان متجاهر تهران اضافه خواهد شد. به این ترتیب نگرانی از بابت پذیرش تمام معتادان متجاهر شهر تهران نخواهیم داشت.

وی با تأکید بر اینکه برای هر مشکل اجتماعی، یک برنامه عملیاتی در مجموعه قرارگاه طراحی شده، اضافه کرد: مثلاً برای ساماندهی معتادان متجاهر یک طرح ۹ بندی تهیه و آماده شده است.

زاکانی موضوع ساماندهی کودکان کار و تکدی‌گران را از مهم‌ترین دستورکارهای کارگروه اجتماعی دانست و اظهار کرد: امیدواریم تا پایان سال و با همکاری دیگر دستگاه‌ها بتوانیم تا حد قابل توجهی این آسیب‌ها را در فضای شهر کاهش دهیم.

ساماندهی معضلات اجتماعی با انتخاب دستیار ویژه رئیس جمهور

همچنین سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در این نشست با اشاره به تفویض اختیارات رئیس‌جمهور طبق اصل ۱۲۷ قانون اساسی به شهردار تهران، بیان داشت: این اقدام امیدها را برای عملیاتی شدن برنامه‌ها در راستای ساماندهی معضلات اجتماعی شهر افزایش داد.

وی تأکید کرد: حالا می‌توان امیدوار بود دیگر طرح‌ها و مصوبات در حد یک نوشته روی کاغذ باقی نخواهد ماند

نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آندوسکوپی شکم اسب نادرشاه در پروژه مرمت بزرگترین مجسمه برنزی

چ دسامبر 20 , 2023
فتح الله نیازی سرپرست گروه مرمت مجسمه نادرشاه در پژوهشگاه میراث فرهنگی گزارشی به مناسبت هفته پژوهش ارائه و درباره گذری بر نتایج حفاظت و مرمت مجسمه صحبت کرد. وی در این گزارش با تکذیب تکان‌های ۲۰ سانتی این مجسمه که چند سال پیش حرف آن بر سر زبان‌ها افتاده […]

شاید خوشت بیاد