خرید و فروش ملک و املاک شما در سریعترین زمان ممکن

امروزه راه و روش های زیادی برای فروش سریع خانه وجود دارد، اما در مواقعی مالک به دلایل مالی و یا دلایل شخصی دیگر می‌خواهد ملک خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بفروشد. در گذشته که بازار به شیوه سنتی اداره می شد، مالکان به نزدیک ترین بنگاه محل خود مراجعه کرده و مشخصات خانه را به آن می سپردند. سپس مالک باید منتظر می‌ماند تا خبری از مشاور املاک شود. این در صورتی بود که زمان زیادی نداشته و هر ثانیه برای او بسیار ارزشمند بود. امروزه با وجود روش های جدید کسب و کار، راه های فروش ملک و خانه هم تغییر پیدا کرده است که در ادامه می‌خواهیم سریع ترین و آسان ترین روش برای فروش خانه و آپارتمان را بیان کنیم.

نکته: بهترین زمان برای فروش معمولا فصل بهار است چرا که در این صورت همه افراد در تب و تاب خرید خانه هستند و بازار آن داغ است.

  1. خانه را درست قیمت گذاری کنیم

از ابتدا قیمت مناسبی  را برای خانه خود تعیین کنید. این موضوع تاثیر بسیار زیادی در فروش آن دارد. قیمت گذاری صحیح علاوه بر این که باعث فروش سریع ملک می‌شود، در صورتی که مشاور املاک باشید، به شما کمک می کند پول بیشتری هم کسب کنید. برای این کار کافیست فروشندگان، خود را به جای خریدار قرار دهند و ببینند قیمتی که برای ملک تعیین کرده اند منصفانه است یا نه.

  1. گرفتن عکس های خوب و با کیفیت از ملک

امروزه با توجه به گسترش اینترنت و فضای دیجیتال، بیشتر مردم برای خرید خانه و ملک، به جستجوی آنلاین می‌پردازند. طبیعی است خانه‌ای که تصاویر آن کیفیت بالاتری داشته و جذاب تر هستند، نظر خریداران را به خود جلب می‌کند. ارسال تصاویر با کیفیت پایین، بیش از حد کوچک یا غیر جذاب باعث می شود مشتری را از دست بدهید. تا جایی که ممکن است هنگام گرفتن عکس ها به نور آن دقت کنید و همچنین توجه کنید که هیچ لامپ سوخته ای وجود نداشته باشد. همچنین لازم است تمام لامپ ها را برای عکاسی روشن کنید.

  1. اطلاعات خانه و آپارتمان را به صورت اغوا کننده بنویسید

اطلاعاتی که درباره خانه به خریدار می‌دهید، اولین مرحله برای جذب آن ها است. پس انتخاب صحیح کلمات در این مرحله بسیار مهم است. در اینجا به خریداران واقعی اطلاعاتی درباره علت شگفت انگیز بودن خانه یا ملک خود بدهید و از مزیت های آن صحبت کنید. مواردی مانند دسترسی آسان، نزدیک بودن به مرکز خرید یا امنیت محل توجه خریداران را به خود جلب می کند. اگر به طور خلاصه بخواهیم بگوییم در هنگام نوشتن اطلاعات خانه باید آن را جوری بنویسید که خریدار احساس کند خانه یا ملک شما قطعه ای خاص است که باید آن را به دست آورد.

فروش آپارتمان

  1. اصلاح نمای خارجی

یکی از چیزهایی که در لحظه اول، توجه خریداران را به خود جلب می کند، نمای بیرونی خانه است. بنا‌براین نمای ظاهری خانه بسیار مهم است. در صورتی که ظاهر خانه نامرتب باشد و یا وضعیت مناسبی نداشته باشد، طبیعتاً مشتری را فراری خواهد داد. باغچه، گل و گیاه، مجسمه، نیمکت یا صندلی از جمله مزیت هایی است که هر خانه ای ممتاز می کند.

  1. خانه را رنگ آمیزی کنید

رنگ آمیزی جدید می‌تواند ظاهر خانه را کاملا عوض کرده و به فروش سریع آن کمک کند. بهتر است برای نقاشی داخل، رنگ‌هایی را انتخاب کنید که اکثر مردم آن را می پسندند. اگر می خواهید خانه را کاغذ دیواری کنید، بهتر است از طرح و نقش های ساده و همه پسند استفاده کنید.

عیب های ساختمان را برطرف کنید

مشکلات ساختمانی به 2 دلیل باعث کند شدن روند فروش ملک می شوند:

  • مشتری به دنبال خرید و یا اجاره خانه ای بی نقص است.
  • وجود عیب در ملک باعث کاهش ارزش آن می شود.

خودتان را به جای مشتری بگذارید و تصور کنید در حال بازدید از یک ملک هستید، قطعا خراب بودن شیرآلات، شکسته بودن سرامیک یا کف پوش و صدا خوردن درهای قدیمی باعث شکه شدن مشتری می‌شود و این موضوع می‌تواند خریدار را بپراند.

از طرف دیگر نبود امکانات لازم تا حد زیادی ارزش خانه را کاهش می دهد. اگر می خواهید ملک خود را در سریع ترین زمان ممکن به فروش برسانید، قبل از هر چیز باید به خانه خود سر و سامان بدهید

برای ثبت اگهی خود اینجا کلیک کنید