افزونه WPML، چند زبانه کردن سایت

کی از مشهور‌ ترین و حرفه ای ترین افزونه های کاربردی به منظور “ایجاد وب سایت وردپرسی با چند زبان مختلف و ترجمه سایت” می باشد که از 65 زبان جهان و اکثر قالب های وردپرس پشتیبانی می‌کند. مدیر وبسایت پس از نصب و فعال سازی می تواند به راحتی محتوای بخش های مختلف وب سایت خود را به زبان مد نظر خود ترجمه کند.هشدار!! فقط و فقط از نسخه اورجینال و امن استفاده کنید.

امنیت سایت وردپرس از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است به دلیل اینکه موثرترین عامل ادامه فعالیت، ثبات و اعتبار وب سایت شما می باشد. این روز ها وب سایت های زیادی در حال ارائه نسخه های نال شده این پلاگین می باشند که قطعا می توانند امنیت وب سایت شما را به خطر بیندازند!!

به همین دلیل ویدیو اصالت این محصول را قرار داده ایم تا شما عزیزان با خیالی راحت، افزونه WPML اورجینال را تهیه و در وب سایت خود استفاده کنید.

چندزبانه کردن وب سایت یکی از راه هایی است که می توانید در سطح بین المللی محتوای خود را به کاربران جهان ارائه دهید. در این خصوص برخی از ویژگی های کلیدی محصول wpml را در اینفوگرافیک زیر می توانید مطالعه کنید.

معرفی افزونه wpml فارسی شده

کمک به بهبود سئو سایت چند زبانه یکی از مواردی که در افزونه WPML مورد توجه است. توضیحات تصاویر و ویژگی alt آن به موتورهای جستجو کمک می کند تا درک بهتری از تصویر داشته باشند؛ این افزونه ترجمه ویژگی های alt, description و … را با استفاده از افزودنی WPML Media Translation به سادگی انجام می دهد.

قابلیت های کلیدی افزونه WPML:

  • نمایش وضعیت صفحات و برگه های ترجمه نشده
  • نمایش پست تایپ های مختلف برای ترجمه
  • تنظیمات زبان
  • ایجاد فروشگاه چند زبانه (سازگاری و هماهنگی کامل با ووکامرس)
  • امکان ترجمه متن های قالب و افزونه ها
  • پشتیبانی از 65 زبان مختلف
  • سئو فرندلی و سازگار با اکثر قالب ها
  • پایدار و در حال توسعه

دارای 14 ادان اختصاصی فارسی شده:

با استفاده از افزونه های جانبی WPML می توانید قسمت های مختلف سایت وردپرسی خود را چندزبانه کنید. با دانلود افزونه چندزبانه WPML به تمام 14 ادان آن به صورت کاملا رایگان دسترسی خواهید داشت.

  1. افزودنی Advanced Custom Fields
  2. افزودنی All Import
  3. افزودنی BuddyPress
  4. افزودنی Contact Form 7
  5. افزودنی Gravity Forms
  6. افزودنی MailChimp
  7. افزودنی Ninja Forms
  8. افزودنی SEO
  9. افزودنی Sticky Links
  10. افزودنی WooCommerce Multilingual
  11. افزودنی WPForms Multilingual
  12. افزودنی WPML CMS Nav
  13. افزودنی WPML Media
  14. افزودنی WPML String Translation

توجه: ادان Translation Management از نسخه 4.5 طبق اعلام وب سایت توسعه دهنده به هسته افزونه wpml اضافه شده و نیازی به نصب این ادان در نسخه های بالای 4.5 نخواهد بود.

آپدیت افزونه چندزبانه کردن وردپرس

توجه: امکان ترجمه خودکار وجود ندارد، برای ترجمه خودکار باید مستقیما پلاگین WPML را از سایت اصلی توسعه دهنده + اعتبار برای هر خط ترجمه خریداری کنید

 خرید اینجا کلیک کنید 30,000 تومان

لینک دانلود اتوماتیک بعد از پرداخت اینجا کلیک کنید برای خرید

نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حراجستون 

دوشنبه 9 آبان 1401
نوشتن خلاصه (اختیاری) حراجستون رایـگان است و رایـگان خواهد مانـد... حراجستون ، حس خوب خرید کالاهای نو و دست‌دوم ! اپلیکیشن و سایت حراجستون،محل انتشار رایگان انواع آگهی و نیازمندی خرید و فروش کالاهای نو و دست‌دوم است

شاید خوشت بیاد